čtvrtek 25. prosince 2014

Vánoční kolotoč na Dámě / Christmas swap

Letos jsem se opět přihlásila do vánočního kolotoče na Dámě. Loni jsem vynechala, ale o předloňském se můžete dočíst zde. Dáreček jsem šila pro jednu moc milou dámu, kterou znám i osobně, tak snad jí udělal radost. Ušila jsem běhoun a dvě podkafíčka. Nejvíc se mi líbí nápad s pruhovaným lemem.
Já jsem dostala růžičkový ubrus, moc se mi líbí použité látky a barevná kombinace. Zrovna nedávno jsem kamarádce ukazovala návod na tento blok a je opravdu velice efektní.


A jako každý rok vytvořila Dadkan i galerii věech dárečků na Rajčeti. Tak přeji příjemné kochání.

2 komentáře:

  1. Ušila jsi moc krásné prostírání.
    Ubrus, který jsi dostala je taky moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jen doufám, že se můj běhoun taky líbil.

      Vymazat