pátek 13. února 2015

Srdíčko pro spolužačku

Ukazovala jsem dětem ve škole nějaké patchworkové výrobky a moc se jim líbily. Děvčata se rozhodla nejen pro podporu projektu Deky z lásky, ale také moc toužila vyrobit polštářek se srdíčkem pro svoji spolužačku Katku, která loni přešla na víceleté gymnázium. Po třech schůzkách jsme daly dohromady srdíčko z hexagonů a já jsem je tento týden našila na top polštářku. Barevonst byla na přání Katky a moc se mi líbí. Příští týden se ještě každý na bílou látku kolem srdíčka podepíše.


6 komentářů:

  1. Kouzelné! Moc pěkný dárek :) Krásný víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Mám pocit, že scrapový patchwork je prostě nedostižný, vždycky vypadá úžasně.

      Vymazat
  2. Krásné barvičky. To je fajn, že se děvčatům šití líbí a kamarádka bude mít určitě radost :-) Pa Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Hani. Jsem ráda, že některé děti vůbec ocení ruční práce a mají touhu to zkusit.

      Vymazat
  3. Pěkné srdíčko, i barevně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, maminky mi vždycky říkala:"Zelená modrá, pro blázna dobrá." Ale výsledek je super.

      Vymazat