sobota 10. září 2016

Deka s Annabell - další bločky

Byla jsem přes prázdniny pozadu s šitím bločků podle Annabell. Neměla jsem náladu na aplikaci v ruce a také chci jeden bloček nějak pozměnit, ale čekám na inspiraci. Takže bloček č. 3 Pták na květině stále nemám. Ale ukážu vám další:

Bloček č. 5 Ptáček s motýlem. Návrh je vhodnější spíš pro výšivku, ale poprala jsem se s ním statečně. Motýlek je vystřižený z motýlkové látky, ptáčkovo křidélko dovyšívané.

Bloček č.5 Ptáček se šnekem. V mém podání sedí ptáček na hroudě zlata (nebo sena?). Možná ještě dovyšívám dvětle růžové křidélko, ale takto vypadá taky hezky.


Bloček č.4 Slunečníce ( v mém podání spíše kytky). Tenhle bloček se mi moc nelíbí, ale nevím, jak to předělat. Možná tam něco dovyšívám, uvidíme.
Jako minule jsem pruhy ušila jen ze čtverců, ale děvčata mají různé pw techniky/bloky podle zadání.
Stránky Annabell najdete ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat