čtvrtek 1. prosince 2016

Allietare

Na černý pátek Začala Bonnie Hunter postupně zadávat další mystery. Nejvyšší čas dokončit tu loňskou s názvem Allietare. Top jsem musela rozšiřovat, sháněla jsem odpovídající látku, ale výsledek je krásný. Barevnost vychází povětšinou z látek, které byly ve slevě + různé zbytky. Nedodržela jsem původní barevné zadání, chtěla jsem ji modro-tyrkysovou.
Prošívalo se mi docela špatně, nakoso sešívané bloky byly jak živé. Ten hnědý lem místy není rovný, ale mírně zvlněný. Ještě se rozmyslím, jestli deku můžu poslat někam na výstavu :). Na té naší ale bude určitě.
Mezi českými blogerkami jsme byly čtyři, o kterých vím, že Allietare šily. Dvě  byly rychlejší než já a dovolily  mi přidat fotky těch svých variant. Myslím, že to bude zajímavá "výstava":

1. Jana dodržela originální zadání barev a deku ušila jako dárek pro kamarádku. Jana bohužel vlastní blog nemá, fotky jejích prací najdete v internetové diskusi Dáma,  Podle Bonnie ušila už spoustu dek, jen v galerii jsem jich namátkou poznala sedm!
 2. Další patchworkářka s Allietare je Jitka, nejen o této dece píše na blogu patchworkjitka.blogspot.cz. Jitka také zvolila jiné barvy, na fotce trochu zařádilo sluníčko, ale přesto vidíte její něžné barvičky. Jitka už také ušila několik dek podle Bonnie, a dokonce ona je tou osobou, co mne k jejím mystery přivedla. Jitčina geniální věta "Vždyť nemusíš šít vše, stačí v každém kroku jen pár kousků" mne přesvědčila. Člověk si užije ten proces tvoření a skládání a pokud se mu výsledek líbí, prostě došije postupně zbytek dílků.
3. Ještě šila Iva, ale hotovou deku ještě nezveřejnila, tak alespoň přidávám odkaz na její blog.
A co vy? Jdete do toho letos?  Jitka, Iva a já určitě. Třeba bude příští rok těch fotek víc :).

14 komentářů:

  1. Iva hotovou deku z loňska nemá ;) Ale už mám částečně sešitý top... Až bude hotová, ráda se o ní podělím :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář a těším se na fotku. Příští týden se vrhám na Provance

      Vymazat
  2. Doufám, čtenáři, že tento článek berete jako motivační a zapojíte se do mystery, která stojí za to. Děkuji Věře za článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mělo to být veselé a motivační, snad to čtenáři tak pochopí :)

      Vymazat
  3. Dnes jsem viděla deku na výstavě a je nádherná. Fotka zdaleka nevystihuje její krásu! To chce vidět naživo. Věrko, gratuluju a obdivuju, asi nejhezčí deka, co jsem od Tebe viděla. A že jich teda bylo! A mám chuť se pustit do nějaké deky také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt nejhezčí? To jsi mne tedy, Evi, překvapila. Díky moc.

      Vymazat
  4. Každá deka má jinou barevnost a všechny jsou krásné. Jste opravdu tůůůůze šikovné. Moc se mi projekty Bonnie H. líbí.
    Každý rok váhám, zda zkusit. Nejdříve si musím opatřit trojúhelníkové pravítko. A pak alespoň ušít pár kousků, jak mi psala Iva. Držím palce, ať na vaší výstavu PW chodí hodně diváků. Škoda, že bydlím daleko. Pěkný víkend přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruška, určitě se přidej, já šiju taky vždy jen pár kousků. A trojúhelníkové pravítko nemám. Zrovna ten dílek z 2. kroku Provence budu šít přes papír, šablony si dělám sama v palcích.

      Vymazat
  5. Věrko, myslím že jsi k sobě moc kritická. Deka vypadá krásně. Moje oblíbená barva.
    Všechny jste moc šikovný.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Thanks a lot. Only the first is mine :). This year we are doing Provance mystery as well.

      Vymazat
  7. Wow !!! All of them are wonderful. Great work, ladies!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot. And we are in the new mystery as well.

      Vymazat