úterý 5. prosince 2017

On Ringo Lake - Part 2

Další krok v mystery s Bonnie Hunter On Ringo Lake. Ušito jsem měla už přes víkend, ale fotím a vkládám až dnes. Tentokrát to byla taková terapie, syna mám v nemocnici, tak abych přišla na jiné myšlenky. Na letící husy jsem použila jen dvě různé látky, na fotce vyšly spíš do oranžova.
Here is the next step of Bonnie Hunter´s mystery On Ringo Lake. I have used two different orange-coral fabrics.

A na řadu přichází moje nejoblíbenější část - skládačka z již hotových dílků. Moje verze je tradiční:
And this part is my favourite - playing with the blocks. My version is very traditional:
Zuzka na to šla jinak. Já bych nikdy nesložila čtverec ve čtverci z letících hus, ale jí je to jedno, není omezaná postupy šití, takže její verze je vždy překvapivá:
My daughter´s version is more playful. I would never sew the square in square block like this (from geese units). But this is my limit, not hers.

Nezapomeňte se mrknout na link-up k mystery, nebo další stránky šikovných švadlenek od nás  např. ZDE nebo ZDE
Don´t forget to visit the link-up page

2 komentáře:

  1. Jste úžasné obě dvě. Zvolila jsi nádherné barvičky.
    Já jsem si na šití hus a podobných trojúhelníků koupila dvě trojúhelníková pravítka a šiji bez odpadu. Nikdo mi nedokázal poradit, jak se trojúhelníky používají. Jediný slušný návod jsem našla u Bonnie - kde jinde. Fotky pravítek mám na blogu v poslední poště, neumím sem vložit obrázek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, nevím ale, jestli mi látky vyjdou na celou deku, nebo budu muset přikoupit. Díky za radu s pravítky, jdu to omrknout.

      Vymazat