pondělí 21. května 2018

On Ringo Lake - hotový top?

Tak jsem o víkendu došila top k mystery On Ringo Lake od B. Hunter. Změnila jsem toho hodně, kromě záměny barev - velký trojúhelník mám tyrkysový, ne lososový jsem až při posledním focení zjistila, že jsem otočila i rohové dílky bloku. Nevím proč, prostě i o to vzor sám řekl a výsledek se mi líbí. Na schůzku klubu jsem vzala hotový top. Protože nebyl ořezaný, tak jsme založily kraje pro lepší představu:
.
Skončilo to tak, že mne děvčata začala přesvědčovat, že by se hodil ještě nějaký okraj. Lososový? Hnědý? Nějaký sešívaný? Zatím jsem nakloněná spíše doporučení Mirky F udělat lem podobný bordurám deky, ale nechám to ještě uzrát. A to jsem si myslela, že už mám hotovo :).

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc, Jitko. Teď ještě projít allietare, konečně 😃

      Vymazat
  2. Věro, je to nádherná deka. Povedla se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, myslím, že poslední dobou mám ty scrapovky víc barevně vyladěné, ne tak strakaté. Ale úměrně tomu nabobtnalo i skladiště látek.

      Vymazat
  3. Krásná,jsem zvědavá, pro jaký okraj se nakonec rozhodneš.J.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Díky, Katko. Kolekce dek od Bonnie se mi nějak rozrůstá. To bude věno pro dceru :)))

      Vymazat