neděle 16. prosince 2018

Šedé Vánoce

V listopadu mne v Ardeku zaujaly krásné šedo-bílo-červené panely. Koupila jsem k nim i  doplňkovou látku. musím se přiznat, že jsem kupovala s myšlenkou na naši vánoční výstavu, abych tam měla něco nového, co by se mohlo líbit a prodat. Stihla jsem jen prostírky, ale jsem tou kombinací naprosto okouzlena. Ještě přikoupím látku, byly by to i krásné polštáře.
A tyto prostírky s vločkami se dokonce i prodaly, takže nemám jasnější fotku. Škoda, že mezi panely byly takové vločky jen dvě.
Myslím, že kamarádka uhodila hřebíček na hlavičku, když mi řekla, že jsem barevně strašně divoká, šiji sice hezké věci, ale málokdo si je koupí, jsou moc "strakaté" a v interiéru příliš dominantní. Tak to občas musím nějak zkombinovat, tohle je zrovna příklad té klidné umírněnosti.

6 komentářů:

  1. Věrko jsou kouzelné všechny, ale ty vločkové nej...J.

    OdpovědětVymazat
  2. ... krásná kombinace, moc se mi líbí. A "problému" s barvami velmi rozumím, mám to podobné:-) Moc ráda bych šila patchwork tón v tónu, ale ve finále vždycky přidám nějakou kontrastní barvu. Mám nějaké jiné barevné vidění :-). Pohodové, nejen adventní, dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miluško. Přeji klidné svátky do nového roku vše nejlepší.

      Vymazat
  3. Jsou skvělé, viděla jsem naživo a nedivím se, že se po nich na výstěv doslova zaprášilo... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Katko. Plánuju ještě dokoupit látku a na příští rok našít se zbylými panely i polštáře.

      Vymazat