středa 2. ledna 2019

Good Fortune Mystery Part 6 and 7

Když Bonnie odtajnila šestý krok, dílky sešité z neutrálních pruhů, byla jsem na rozpacích. Měla jsem totiž jednotnou neutrální béžovou látku, kterou jsem chtěla použít na celý quilt. V tom případě Bonnie doporučovala vynechat tento krok,  počkat na konec mystery a dodatečně se rozhodnout, z jaké látky ty dílky budou. Takže jsem vynechala.
Jenže pak přišel krok 7 a mně bylo jasné, že deka musí být více scrapová, jinak to bude nuda. Probrala jsem tedy všechny zásoby, naštěstí jsem měla poměrně hodně různých jednobarevných látek a začala dodělávat dílky z prvního kroku. To je výhoda, když ušijete vždy jen několik dílků, později pak můžete měnit a přidávat látky dle libosti. nakonec jsem ještě stihla i udělat téměř všechny dílky z kroku 6. Dnes dopoledne jsem na otočku v Brně přikoupila ještě modrou na HST z druhého kroku a zde  jsou dílky a bloky, na kterých jsem pracovala. Včerejšek a dnešek byl tedy plný šití a zítra mě čeká opět návrat do práce.

Originally, I have only one neutral beige fabric for this mystery. So when Bonnie released part 6, I decided to skip it. But after step 7 it was clear, that I need more neutrals or the quilt will be boring. So I dag up my stash and started to make more scrapy units from step 1 and 2. Today morning I bought more blue and neutral material. At the end of the day I have nice scrapy units from step 7 and also stripy units from step 6. I´m happy to do only few units in each step, so now I can sew more crappy ones and use them in the scrapy blocks. What a great finish of my holidays! Let´s go to work tomorrow.


Jak se šilo ostatním, najdete na link-up.

For the other results visit the link-up.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky. To se to šilo, když manžel odjel do práce :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No, už máme i odhalení a stálo to za to, budu přidávat další zelené látky, aby to bylo pestré. Jsem ráda, že jsem použila víc neutrálních látek

      Vymazat
  3. So nice. You never get too much fabrics.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot. I hope to finish it without any other fabric buying.

      Vymazat