středa 22. května 2019

Deka z proužků pro mamku

Dlouho jsem deky nešila, ale teď hned dvě rychle za sebou. Po předchozí prošité mystery už mi nic nebránilo dokončit deku pro mamku. Pořád se ptala, jestli už to mám, což mne dost znervózňovalo. Snažila jsem se jí vysvětlit různé technické problémy, ale ona nešije. Tak tedy pár postřehů alespoň pro vás: větší rozměr zádíček a vatelínu má svůj smysl. Když jsem se musela trefit topem na přesný rozměr původního přehozu, tak to byla strašná práce. Na jednom místě mi zadní látka i uhnula, jinde jsem přistříhla 1-2 cm, ale nakonec jsem to dala. Deka vypadá takto:
Na zemi se mi prostě do záběru nevešla, takže na klubové schůzce mi ji podržely kamarádky.
Nakonec je lemování tyrkysovou pouze v proužku kolem celé deky a hvězda není úplně uprostřed, zato se zachovaly rozměry bloků (tuhle variantu si mamka vybrala). Takto nějak bude asi deka ležet i na manželské posteli.
Deku si dnes maminka odvezla, zapomněla jsem ji změřit, ale mám fotku druhé strany, na ktré určitě ten původní přehoz z ikei poznáte. V pravém horním roku je vidět to nastavení :). Deku jsem prošívala menadry, ty mi jdou nejlíp a nejrychleji, celý týden každý den po práci a v sobotu celé odpoledne. Jsem moc ráda, že to je za mnou a že se deka líbila.

4 komentáře:

  1. Je krásná, taková pozitivní. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš hodně bláznivá, měla jsem strach, že se mamce nebude líbit, ale už jen z bloků byla nadšená a chtěla ji tak. Asi jsem po ní :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Jitko. U scrapovek nemá smysl hrát si s rozložením bloků, stejně se mi některá místa zdají tmavší, ale to je prostě scrap. Dnes mi přišla nová knížka od Bonnie. Nevím co dřív, hromadí se mi doma deky :))

      Vymazat