čtvrtek 22. srpna 2019

Hrací deka se silnicí

Tento projekt jsem dělala pro kamarádku. Nejenom, že si to celé vymyslela, ale dokonce dodala papírovou předlohu 1:1. Na mně bylo už jen návrh zrealizovat. Jsem ráda, že jsem na to měla skoro tři měsíce, protože některá řešení potřebovala dozrát, byly i okamžiky, kdy jsem myslela, že to bude průšvih a deku jí nebudu moci ani ukázat. Ale nakonec to dopadlo moc dobře. jen pro představu, průměr bez tunýlků je kolem 130 cm.
Postupovala jsem tak, že na zelenou plochu jsem nažehlila a přientlovala silnice a řeku. rybník s pláží je přišitý. Bílá plocha je určená pro domečky. Záda jsou zažehlen sakonem a oba kruhy jsem sešila k sobě s vloženými tunýlky z tenké rifloviny. Pak jsem protočila a prošila okraj. Jenže výsledek mi přišel pořád málo zpevněný, přece jen bude po dece malý Teo jezdit s auťáky, tak jsem všechny plochy ještě volně prošila i se zadním dílem. Výsledek se mi líbí moc, posuďte sami:
Detaily prošití plochy pro domečky, trávy a silnice. Nejvíc práce mi daly pruhy na silnici, všechny jsem totiž z druhé strany ručně zapošívala:
Parkovičtě s detailem pláže:
Barevné kapsičky jako garáže:
A nejlepší na celé dece je to, že se dá stáhnout jako pytel a už je uklizeno. neměla jsem vhodné lano, tak jen pro účely focení staženo popruhem:
Deku jsem dnes předala a jsem ráda, že se líbí.

4 komentáře:

  1. Verko je paradni, taky bych usila neco podobneho vnouckovi, ale rodice nejsou takovym Homemade vychytavkam nakloneni. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc škoda, Jitko. Třeba je zaujme ta možnost stáhnutí do pytle - hned jsou autíčka uklizená. Mám štěstí, že zrovna ta kamarádka, pro kterou jsem to šila, umí ruční práci ocenit. je to ale určitě tím, že sama taky tvoří, jen nedělá patchwork.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, Maruško. Byl to projekt na celé prázdniny :).

      Vymazat