čtvrtek 26. listopadu 2020

Šátek Exploration Station

 Už adlouho jsem pokukovala po tomto šátku od Stephena Westa. Na Raverly je i s českým návodem. Použila jsem příze, které jsem měla doma, hlavně Alpaca od firmy Drops (černá, šedá, tyrkysová) a Jawoll Magic Dégradé (6259 žíhaná modrozelená) od firmy Lang.

Fotila jsem se Zuzkou. Tady je šátek vcelku. Celková délka 160 cm.


A tady naaranžovaný na modelce.


Naprosto mne nadchl způsob ukončení šátku, anglick i-cord, česky dutinka. Tak jednoduché a přitom tak efektní. Je vidět, že nákup návodů se vyplatí, zatím jsem se pokaždé naučila něco nového.

2 komentáře:

  1. Věrko je krásný, já bych vůbec nevěděla, jak ho nosit. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. On je ten návrhář takový excentrický šílenec, přidávám video, jak nosit šály, které natočil. Exploration station je 1:50, ale raději si při sledování videa sedni :). https://www.youtube.com/watch?v=LlVzzN_APyg

      Vymazat