neděle 14. března 2021

Sada (čepice, čelenka, nákrčník, rukavice)

 Počasí se zase trošku zhoršilo, takže doufám, že obdarovaná osoba sadu využije ještě letos. Použila jsem svetr ze sekáče, příze měla krásnou barvu a tipuji i přírodní materiál. Nafoceno na Zuzce, na první fotce je čepice, nákrčník a bezprstové rukavice.


Na druhé fotce je místo čepice čelenka - zbyl mi materiál, tak jsem zkusila čelenku podle návodu na youtube.


Rukavice mne zaujaly, když o nich mluvily Vlněné sestry, návod v angličtině najdete ZDE.

A na závěr ještě fotku soupravy bez modelky, příze je opravdu krásně barevná, ale spíše pro tmavší typ, takže z tohoto důvodu jsem ji darovala.




2 komentáře:

  1. Opravdu krásná barevná kombinace - i práce. Prý má zase začít mrznout, tak se souprava bude hodit. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, svetr jsem si dovezla ze sekáče z Anglie, přišel na cca 150 korun, ale ta barva příze byla nádherná.

      Vymazat