pondělí 5. listopadu 2018

Betlém - šití na papír

Přes podzimní prázdniny jsem pokořila další pomyslnou metu mých šicích schopností. Zalíbil se mi nádherný vzor - výjev z Betléma, který jsem našla na Pinterestu. Zakoupila jsem si i návod na stránkách Paper Panache. Už mám všechny dílky sešité a vypadá to takto.

šití bylo tedy hodně náročné, spousta miniaturních dílků, hlavně na postavách. Jsou tam i chyby, ale výsledek určitě stojí za to. V první fázi jsem si vybrala pastelky a všechny dílky si podle vzorníku vybarvila, i tak tam mám chyby. Takto vypadá ušitý blok zezadu.
A co z toho bude? závěsný quilt na zeď, jen olemovat, vypodložit a prošít (tentokrát jen obrysy).

12 komentářů:

  1. Nádhera. Obdivuji tvou trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Začala jsem jednoduššími dílky a pak už jsem to prostě musela dodělat :))

      Vymazat
  2. Ahoj Věro, jsi moc pracovitá a šikovná. Vánoční výzdoba bude letos nová, pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Manžel mne od toho musel tahat, ať neblázním a jdu spát.

      Vymazat
  3. Věrko, jsi borec! Budeš mít krásný vánoční obrázek...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný obrázek. Věrko, jsi velmi šikovná. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko krása, chyby tam určitě nejsou, protože žádné nevidím. J..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou tam, ale nikomu nebudu ukazovat předlohu, tak si jich nikdo nevšimne :)

      Vymazat
    2. Nebo to můžeš podat stylem: Trochu jsem to pozměnila, nějak se mi to na předloze nelíbilo :-).J.

      Vymazat
  6. Regionální muzeum v Chrudimi bude pořádat v roce 2019 výstavu betlémů. Prosím, pokud máš zájem o vystavení tvého betlému šitého na papír, napiš mi na kralova.mar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat