pondělí 26. listopadu 2018

Mystery Good Fortune Part 1

V pátek Bonnie Hunter publikovala první část svého nového mystery s názvem Good Fortune. I když poslední dvě mystery deky nemám dodělané a celkově myslím šiji méně, tak jsem neodolala. Barevná kombinace je docela šílená, takže si netroufám něco měnit. Dokonce už jsem dokoupila nějaké oranžové, které v zásobách téměř nemám.
První krok je four-patch. Ještě, že byly instrukce k šití a stříhání, musela jsem přeměřovat, abych rozměr dodržela, testovací bloček mi vyšel o dost menší, i když šiji s čtvrtpalcovou patkou. Jako neutrál chci používat jednotnou béžovou látku. Dílků mám zatím jen 30, zbytek došiji později. Můžete se podívat i na link-up



I couldn´t miss the next bonnie Hunter´s mystery, called Good Fortune. To be honest, I haven´t finished her last two mysteries, but I HAD TO star the new one. As usual, I´ve sewn just few blocks, enough to play with. This year I´m not brave enough to change the colours. My testing block was smaller than the actual size, but Bonnie´s  instructions helped me to fix that. Look at another blocks , here is the link-up.

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Na fotce vypadají některé dílky do růžová, té srdíčkoví mám 2 metry, tak uvidíme, jak moc scrapy to bude.

      Vymazat
  2. Jsem na jazyky totalni antitalent, proto se mozna ptam hloupe. Jde nekde se zaregistrovat a budou chodit take kazdy den maily s navodem? Dekuji za odpoved. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klikni v mém článku na červený řádek "první díl..." a dostaneš se na její blog, první díl je zveřejněný, každý pátek následuje další. Myslím, že to pochopíš, jsou tam i obrázky. Jen se nesmí zveřejňovat rozměry, jen odkazy na její blog Quiltville's Quips&Snips. Podle mne je to v blogovém světě nejznámější mystery. Hodně štěstí, minulé mystery síly 4 české švadleny, jen co vím.

      Vymazat
    2. Dekuji, snad to zvladnu najit

      Vymazat
  3. Také nemám ještě došité loňské mystery, ale začala jsem i tohle. :)Špatně se odolává...

    OdpovědětVymazat