středa 28. listopadu 2018

Černobíla sada

Už v jednom z předchozích příspěvků jsem psala o černobílé ninepatch sadě. Při lemování malých podkafíček k sadě mi ale došla látka ze starších zásob. Jak jsem to nakonec vyřešila?
Dvě podkafíčka zůstala olemovaná originální látkou.
Dvě jsem olemovala bílou a dvě černou jednobarevnou látkou.
Takto mohou sloužit i k rozlišení, čí sklenička je na podložce. těžko říci, které vypadá nejlépe, musím přiznat, že nejvíce se mi líbí to kontrastní černé lemování.
Všechny čřásti do sady najdete u mně na fleru.

4 komentáře:

  1. Za mě je asi nejhezčí to bílé lemování - ale to je asi tím, že černou moc nemusím. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto nafocené na bílém podkladu to nevynikne, ale je takové univerzální lemování.

      Vymazat
  2. Tak za mne to cerne, je takove elegantni

    OdpovědětVymazat