sobota 21. listopadu 2020

Běhoun s dýněmi

 Běhoun na stůl s dýněmi podle B. Hunter už mám na stole nějaký ten den, dokončila jsem ho před 3 týdny, ale fotku přidávám až nyní, když už většinou vidím na blozích Vánoce. Ale Advent je až příští neděli, takže u nás doma je zatím stále podzimní výzdoba.


Běhounek mám na konferenčním stolku na kostkovaném ubruse. Šedé látky bylo nakonec málo, tak jsem použila jen osm bločků dýní, takže místo běhounu je spíš jen ubrus, ale na stůl padne perfektně. 

Pokoušela jsem se dýně prošít vlnovkou s péry, ale moc mi to nešlo a šedá nit je docela vidět. Nevadí, alespoň mi zůstane doma :). Šedé pozadí je prošito meandry a celý ubrus je olemován šikmým proužkem. Musela jsem použít tmavší šedou, ale ve výsledku to vypadá jako orámování. Ještě fotka prošití zblízka:




2 komentáře:

  1. Paráda veliká Věrko, krásně Ti to ladí. A myslím, že i to prošití je dobré. J

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, pěkný ubrousek i guiltování se mi líbí. Také jsem u Bonnie okukovala. Stále ale bojuji s časem. M.

    OdpovědětVymazat