neděle 29. listopadu 2020

Vánoční cukroví

 První adventní neděli musí být vánoční příspěvek. Letos jsem v rámci výroby háčkovaných potravin/jídel pro kamarádčiny děti zkusila i vánoční cukroví. Inspirovala jsem se fotkami na netu a cukrovím, které se dělá u nás doma. Neustále jsem otravovala své vlastní děti, aby hádaly, co to je za druh a aby mi řekly, co mám ještě vyrobit. 

Nejvíce jsem pyšná na vanilkové rohlíčky, přesně takové totiž pečeme, pěkně zakroucené. U nich jsem si i návod zapsala. A nad rohlíčky je vosí úlek, snad to jde z tohoto úhlu poznat. A co perníčková hvězda, najdete ji?

Dortíčky u nás děláme s mandlí a košíčky s lentilkou. Mňam, už se mi sbíhají sliny. Určitě ale vím, že háčkovaných druhů budu mít určitě víc, než pečených:)



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, některé prý lákají k nakousnutí, alespoň to tvrdí manžel

      Vymazat