neděle 15. listopadu 2020

Svert Sonarae

 Tento svetr jsem pletla v rámci KALu  Vlněných sester. 

Rukávy jsem ubírala jinak, aby byl vzorek na jejich konci širší o 10 oček (jako pro větší velikost). Při dodržení návodu jsem totiž měla rukáv dole u vzorku úplně stažený - asi to udělalo pletení na 5 jehlicích.  Patent jsem ale nechtěla dělat, ať mám jeden svetr jiný.

Nejdříve jsem upletla svetr pro sebe, ale když ho vidělal mamka, tak se jí velice líbil, prý mi ho zabaví. Ubránila jsem ho a doobjednala klubíčka. Nakonec byla totiž spotřeba na první svert výrazně nižší, Ulysse Ciel 6 klubek, Ulysse plum 2 klubka necelá.K tomu, co zbylo jse tedy doobjednala a vypotřebovala do poslední nitky - jsou i čepice. 

První svetr jsem dokončila 27.10. a ten druhý před několika dny. Mamka má menší veliksot než já :) a taky jsem jela každé odpoledne jak mašina, protože pletení mě uklidňuje, a to v poslední době opravdu hodně potřebuji. Dnes jsem předala mamce a přesvědčila ji na společné forcení. Fotila nás Zuzka a užily jsme si u toho hodně legrace. Na závěr mě šokoval děda, prá chce taky stejný :).


 
Tahle fotka byla rebelská



6 komentářů: