čtvrtek 13. září 2012

Na čem zrovna pracuji

Od září mi opět začala práce, takže už nemám tolik času na tvoření, ale řekla jsem si, že budu pravidelně vkládat info o tom, na čem pracuji. No, mám toho v různém stadiu dokončení více, ale momentálně finišuji s dekou pro moji dceru Zuzku. Je to scrapový quilt podle obrázku v jedné knížce a čtverečky se sešívaly opravdu dobře. Také jsem využila rychlé postupy - dva pruhy k sobě sešité a až potom nařezané, takže máte hnedle spoustu dvojčtverců. Bílé plochy jsem volně quiltovala na stroji a musím říct, že meandry jsou opravdu vděčné i pro začátečníka. Pořád jsem přemýšlela, jak prošít růžové čtverečky, aby se to k sobě hodilo, dokonce jsem i quiltovala a párala. Nakonec se mi nejvíc líbí ruční prošití ve švu, které není skoro vidět. No a pak už jen bordura.

I haven´t got so much time now because of my job, but I decided to post what is "in progress". I am working on a pink scrap-qilt for my daughter Zuzana. I machine quilted the white parts and now I am hand-quilting the squares. Ant there is a binding on my list too....

2 komentáře: