úterý 26. února 2013

Quilty pro dvojčata / Quilts for twins

Hlásím hotovo! Dvě modré deky pro dvojčata s krásným vzorem Arkansas Crossroads, návod  zde. Nakonec jsem obě deky olemovala úplně stejně, puntíkatou látkou ve žluto-zelené. Prostě je od sebe nerozeznají :).  Pokochejte se obrázky. Ve skutečnosti nejsou okraje křivé, deky byly jen před focením složené.
První fotka je společná a pak ještě každá deka zvlášť. Musím říct, že se asi zlepšuji, protože každá nová deka se mi zdá hezčí a hezčí. Nejraději bych si je nechala. Vzor je nádherný a určitě ho ještě použiju, přemýšlím o zelené variantě  a nějaké strakaté.

These quilts are for twins - boys. They are almost the same, I decided to use the same binding. They look really great. And I really want to make more "Arkansas Crossroads " quilts, my tutorial is  here. I am sure about a green one and a scappy one.



2 komentáře:

  1. Ahoj Věruško, deky se ti mooooc krásně povedly. Jsou skvostné barevně i vzorově.....
    Měj hezký a pohodový čas. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, mám z nich taky radost. A Jarmilko, včera jsem ti poslala drobnůstku do výměny, snad se bude líbit. Měla jsem radost, že mi tě Ajka přidělila :)

      Vymazat