pondělí 15. října 2018

Obal na očkovací průkaz

Ne pro miminko, ale pro králíka. Zuzka dostala o prázdninách králíčka a musím říct, že se o něj vzorně stará. Taky se má s kým pomuchlat, když má náladu. Dala mu takové zvláštní jméno LIRI, ale ukázalo se to jako výhoda, protože z králičí holky se vyklubal králičí kluk :). Pro mě je to ale hezky po brněnsku  "Liróch". Ušila jsem mu obal na očkovací průkaz, měla jsem ještě zbytek malých velikonočních motivů s králíčkem.
A ještě fotku Lirócha, abyste věděli, jakého máme doma fešáka. A Katko, jestli to budeš číst, tak ještě jednou díky moc, je strašně klidný a přítulný.

8 komentářů:

  1. Ten Zuzčin králíček se má. Tak pěkný obal na očkovací průkaz nemá žádný králík v okolí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsem ráda, že Zuzka měla radost, protože už je ve věku, kdy moc nadšení z maminčiných výrobků nemá. Látkový obal na svůj studijní průkaz třeba úplně odmítla :).

      Vymazat
  2. Teda Verko ty mas fantazii, ockovaci prukaz pro kralika. Ale je super. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My už jsme králíčka s očkovacím průkazem ve formě sešitku dostali. Veterináři se holt snaží. Ale s tímto obalem je hezčí.

      Vymazat
  3. Už to čtu... jsem ráda, že jste rádi. Však jsem ty králíčky vypiplala. Jinak obal je super! Já dokonce ušila našim králíkům i domeček...bohužel ho rozcupovali a už jim nic neušiju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí je obal spíš pro Zuzku než pro králíka :).

      Vymazat