neděle 7. října 2018

Ubrus se srdíčky

Na posledním sobotním šití jsme s Katkou G. šily ubrus se srdíčky. Katka našla návod a poskytla nezištně i hexagonové pravítko. Já šila červeno- růžovou variantu.
odpoledne jsem měla top hotový.
Katka stihla za stejnou dobu topy dva.

Následující týden jsem prošívala jak divá, chtěla jsem se pocvičit ve vzoru peří. Nejdřív jsem prošila prostřední díly.
Trojúhelníčky mají vevnitř malá srdíčka a inspiraci na růžové a červené díly jsem našla na pinterestu.  Prošití je sice krásné, ale okraje dečky se mi docela zvlnily, respektive nepodařilo se mi zamaskovat původní mírné zvlnění topu.  Měla jsem okraje raději "zkáznit" našitím šikmého proužku. No, ještě zkusím vyprat, třeba si to nějak sedne a párání a přešívání nebude potřeba. A co vy, také se vám při hustém prošití zvlní okraj? Předpokládám, že při prošívání na rámu se to neděje.

5 komentářů:

  1. Krásné. Taky se mi okraje po prošiti vlní. Většinou se to srovná po olemování. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, myslím, že šikmý proužek to napraví, jen se mi nechce do párání.

      Vymazat
  2. Ahoj Věrko, topy mám pořád jen rozpracované, ještě jsem je nedokončila. Ale po vypaření žehličkou se mi to zvlnění docela zlepšilo. Snad ty dva topíky brzo dokončím. Jinak ty Tvoje srdíčka vypadají moc hezky!!! Snad se to lemováním trochu stáhne.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, Katko. Mně se zase líbí ten tvůj s dvěma řadami srdíček, víc než v tu sobotu. Prostě na fotce to pak člověk vidí vedle sebe a jinak :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat