neděle 31. března 2019

Deka z proužků

Tak deka už se rýsuje. Bude fakt obrovská. Na délku mi čtverečky vychází, ale na šířku je na obou stranách ještě místo. Nevím, jakou borduru zvolit, jestli z proužků (šikmých? rovných), nebo jednobarevnou. Ve hře je i varianta, že prostě přidám jednu řadu bloků a hvězda tak nebude přesně uprostřed. Co myslíte?

11 komentářů:

  1. Deka je luxusní, já tyhle scrapovky miluju... A borduru bych dala jednobarevnou - buď tyrkysovou nebo nějakou světlou (jako je na fotce asi výztuha...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky mám ráda šílené barevné kombinace scrapovek.

      Vymazat
  2. Věrko je krásná...já bych přidala ještě po jedné řadě a olemovala žlutou (tou co je uprostřed hvězdy, jestli ji ještě máš) nebo tou tyrkysovou.Tak přeju lehké rozhodování :-) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jedna řada se bude přidávat určitě, pak se uvidí. Těch jednobarevných mám málo, tak uvidíme.

      Vymazat
  3. Deka je nádherná. V borduře bych zopakovala tu tyrkysovou, co je kolem hvězdy. Takhle mne tam ta tyrkysová ruší, a tím by se propojila se zbytkem deky. A lemovat barevným proužkem - bude to pruda to sešívat, ale byl by nádherný. Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten posešívaný lemovací proužek mě taky napadlo, mám totiž krabici různých zbytků šikmých proužků, tak uvidíme.

      Vymazat
  4. Hola Věro, super práce. Zamotám Ti hlavu svým názorem. Já bych přidala na šířku 1/2 bloku nebo celý blok na každé straně, ať je hvězda symetricky, bez bordury a tyrkysový lem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, také mne to napadlo, ale ze všech variant je to nejpracnější. Už jsem začala šít další čtvercové bloky, asi jeden zkusmo rozříznu, abych věděla, jak to bude vypadat. Ta tzrkysová tam ale rozhodně musí být.

      Vymazat
  5. Věro, můj návrh - přidat na každou stranu jeden blok a lemovat béžovou a nebo tyrkys. Bude to skvělá deka, ať už se rozhodneš pro jakýkoliv návrh. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Maruško. To jsem potřebovala slyšet, že to nezkazím, ať už bude lem jakýkoliv

      Vymazat
  6. Ahoj. Já bych taky doplnila sešívaným blokem. Tyrkysovou když tak na lemování. Ale asi je to jen na tobě, protože to každý cítí jinak. Ať se daří, deka je krásná už teď. jamala

    OdpovědětVymazat