čtvrtek 7. března 2019

Lněná podkafíčka

Únor byl u nás doma ve znamení rekonstrukce horní koupelny. Přesunoval se i nábytek z chodby, spoustu věcí jsme dali do šicího kumbálu, takže jsem skoro vůbec nešila. Koncem měsíce jsem dostala upozornění na konec akce v klubu "Společně využijeme i poslední centimetr" na fleru. Tak jsem rychle vyhrabala obálku s ústřižky lnu a téměř přes noc zpracovala.
Vznikla dvě podkafíčka metodou crazy patchwork. len jsem našívala na podkladovou látku, ale přesto látka pracovala podle svého. Na závěr jsem ořízla, přišila zadní stranu a protočila. Váhala jsem, jestli prošít okraj, ale nakonec jsem se rozhodla, že prostírky nechám tak. Alespoň len vynikne. Výsledek se mi líbí, dodatečně jsem zjistila, že motiv vypadá jako vajíčko s červeným nebo modrým žloutkem :).


4 komentáře:

  1. No, jéje. Rekonstrukce koupelny, to je zásah do celé domácnosti. To jsi dobrá, že jsi vůbec něco ušila. Toto je fajn nápad. Lněné prostírky vypadají zajímavě a fakt tam ty vajíčka vidím.

    OdpovědětVymazat