neděle 29. září 2019

Háčkovaný balonek

Pokračuji v opravách. Ve škole jsem často používala malý balonek, který si děti posílaly mezi sebou. Pro tento školní rok to chtělo něco nového, protože koženka se začala odírat. Váhala jsem mezi patchworkovým a háčkovaným balonkem, nakonec jsem dala z časových důvodů přednost háčkování - přece jen je rychlejší. Jako výplň posloužil ten starý balonek.
návod jsem našla na netu -
1ř. 6 kr. sl. do magického kroužku
další řady - vždy přidáváme 6 kr. sl, to jest:
2. řada 2 kr.sl. do každého sloupku řady předchozí,
3. řada opakujeme1 kr sl a 2 kr.sl. do sloupku řady předchozí,
4. řada opakujeme2 kr sl a 2 kr.sl. do sloupku řady předchozí,
poté pouze řady krátkých sloupků, tolik, kolik bylo řad s přidáváním
poté ubíráme sháčkováním 2 kr.sl dohromady podle stejného vzoru, jak jsme přidávali na začátku.

Musím říci, že mi tedy vyšla spíše mandarinka, ale používáním se to už srovnává. Nejhorší část je ta ubírací, zvlášť když máte vevnitř druhý balonek jako náplň.

Háčkovala jsem z batikované bavlněné příze a střídání barev náhodou vyšlo úplně vzorově.

1 komentář:

  1. Hezké, byl by z toho taky hezký "hakisak", jestli si s nimi kluci jeste hraji. J.

    OdpovědětVymazat