úterý 17. září 2019

Pouzdro - oprava rožků

Dnešní příspěvek je o tom, že vlastně šiji pořád, ale různé drobnosti a opravy, které se ani nevyplatí dávat na blog.
Jednou z takových oprav je i tato: Při dvouletém denním používání rámečkového pouzdra se mi začala látka v rozích třepit. Protože se mi pouzdro líbí a mám k němu stejnou tašku i obal, přemýšlela jsem, jak rožky opravit bez párání.
Ze zbytku kůže jsem vyřízla kolečka s výřezem - odpovídá to čtvrtině kruhu + čtvrtpalcový přídavek na švy. Výřez jsem sešila a vzniklé "rožky" ručně našila na pouzdro. Švy jsou vidět, ale vypadá to dobře. Pouzdro ještě nějakou dobu bude sloužit.
Při dalším šití tašek a taštiček asi rovnou přidám dole v rohu kůži nebo koženku na zpevnění. Malých zbytků mám spoustu a je to funkční. Dřív mi to připadalo jako zbytečné krášlení, ale člověk se pořád učí, že.

2 komentáře:

  1. Věro, šikovný nápad, jak zpevnit hned rožky na taštičkách. Určitě také vyzkouším. M.

    OdpovědětVymazat