úterý 26. května 2020

Podložky ve tvaru lístků

Po delší době začnu opět přidávat příspěvky, co jsem za poslední měsíce ušila. Nejdříve klasika - likvidace zbytků obyčejných bavlněných látek. Tyto proužky jsem měla nastřádané ještě z doby, kdy jsem z nich šila podsedáky, viz příspěvek ZDE. Některé dílky jsem použila na projekt Deky z lásky, příspěvek ZDE.
Lístky jsem šila na papír, vzor listu jsem si sama navrhla a rozstřihla napůl. Později jsem viděla na netu lepší tvar, se zatočenou špičkou listu, který šel složit těsně k sobě a vyšla kytička. Já mám na fotce pokus o kytičku taky, ale listy těsně k sobě nedoléhají. Díly s přišitými proužky jsem v místě stonku/žilky  přientlovala k sobě a překryla šikmým proužkem. Volně jsem prošila na stroji a nakonec olemovala šikmým proužkem. Výsledek se mi líbí, mám krásné podložky na letní občerstvení. Za mne je kombinace modrá/zelená prostě senzační. A na scrapových podložkách se nějaká ta skvrna ztratí, člověk se nemusí bát je používat.

3 komentáře:

  1. Ahoj Věro, jsem ráda ,že jsi opět na blogu. Barevné podložky se mi moc líbí. Potřebuji něco na stůl na terasu, tak Tě budu asi kopírovat. Zdravím. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, krásná jarní modro-zeleno-žlutá kombinace. A prostíky povazuji za úžasnou věc a stále je doma používáme. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad s barevnými podložkami ve tvaru lístků je naprosto boží. Letní energie z nich přímo sálá. Také se možná přidám ke kopírovatelům :-)

    OdpovědětVymazat