čtvrtek 23. července 2020

Kapsičky na zip

Na posledním klubovém šití šila Blanka šikovné kapsičky na zip, Postup si vymazlila a měla tam i karabinku. Kapsičky měla jako dárek pro paní učitelky a dovnitř dávala Ibalgin, náplast apod. Na přední straně byl pak motiv červeného kříže.
Tak jsem to zkusila také. Vznikly dva dárečky pro kolegyně, které odcházejí na jinou školu.

Pro Lenku, která je hvězda v IT, vznikla tato. Jsem moc ráda, že jsem našla kousíček látky s inženýrskou tématikou na střed hvězdy.


Pro Gábi, která má černého kocoura Kryšpína, jsem využila kočičákový panel.


4 komentáře:

  1. Parádní i s karabinkou. Látku s IT tématikou bych určitě nenašla. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, pěkné šitíčko. Jsem ráda, že jsi opět na blogu. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško. Postupně budu přidávat na blog starší věci.

      Vymazat