pondělí 5. července 2021

První prázdninové šití

 Po delší době si pomalu hledám cestu zpět k šití. Velký stroj mne nějak zlobí, tak šiju na Zuzčině Janome Juno a nemůžu si stěžovat. Začala jsem došíváním různých restů a likvidací zásob látek. Přes prázdniny plánuji uspořádat dílničku nějak lépe, během home office mi ji totiž zabral manžel.

Nejdříve tašky ze závěsu ze sekáče, je to 100% bavlna, ale vypadá jako len. Zbylo i na klobouček. 


Menší taška má všitou kapsičku - zrecyklovala jsem starší lněnou košili, kromě vnitřku tašky je stejný materiál a uvnitř kloboučku.



No, a pak bylo potřeba vyměnit potah na žehlícím prkně - k tomu posloužily zbytky rifloviny s motivem maskáčů. 


A poslední zbytečky se využily na další letní kloboučky. Všechny jsou oboustranné, šedý maskáč má zevnitř také len, jeden klobouček jsem otočila, aby bylo vidět, že se dají nosit na obě strany. Ještě teď se divím, že jsem si dala tu práci :).


Přeji všem krásné léto a doufám, že volný čas využiji ke tvoření a konečně budu také přispívat více na blog.


Žádné komentáře:

Okomentovat