neděle 21. října 2012

Mandala / Finished Mandala

Konečně jsem dokončila quilt Mandalu, šitou přes papír podle Švadlenky. Fotka ukazuje, jak nám hezky visí v koupelně vedle dveří . Schválně jsem to zabrala i s obklady, aby bylo vidět, že barevné ladění je opravdu na míru. Momentálně máme v koupelně bílé ručníky, ale mám takový pocit, že budu nutně potřebovat nějaké oranžové, aby na zimu prostor trošku rozsvítily a oteplily. projekt koupelny je celý moje dílko a možná se někdy osmělím a ukážu více fotek. Splnila jsem si sen o velké koupelně s oknem, mám tam i toaletní stolek.

Here is the finished Mandala quilt, hanging in our bathroom. As you can see, the colours go with the tiles. Our bathroom is almost new, it was my project and my dreams came true - I´ve got the bathroom with a window, everything is light-blue and white. Maybe I will need some orange towels now :).

2 komentáře:

  1. Ta je nádherná. Musím mrknout do Švadlenky. Fakt je, že mne mandaly nikdy moc nezaujaly, ale jak se člověk rozkoukává v patchworkovém světě, tak jim možná přijdu na chuť. Určitě i díky této krásné mandale. Ta barevnost je dokonalá. Smekám. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nakonc se mi výsledek taky moc líbí, jen nekoukat na ten střed, ten mi vyšel šišatý :). Líbila by se mi mandala jako střed round robin deky, ve Švadlence byla i deka sešitá z různých mandal, ale to už se tak nevyniklo.

      Vymazat