pondělí 29. října 2012

Vánoce za 8 týdnů: Polštáře / 8 weeks to Christmas: Pillows

Dnes Vám představím dva typy vánočních polštářků. První jsem dělala ještě do starého bytu, kdy jsme měli obývák laděný do modra. Je na nich vzor Feathered star česky Opeřená hvězda. Dnes už ani nemůžu uvěřit, že jsem ji šila podle návodu v časopise Anna, nůžkami (!) stříhala trojúhelníčky a sešívala na stroji. Prošívala jsem ručně ve švu, o jiném prošívání jsem tehdy neměla ani ponětí.

Let´s me introduce you my Cristmas pillows. First ones are very old, I cut the pieces with scissors (no roller cutter, no mat!). The pattern is Feathered star and it´s hand quilted.They were made for our old home - living room was blue.



Druhá fotka je z loňských Vánoc. Polštářky vznikly díky krátkému závěsu ze sekáče, kde se na hezké bavlněné látce opakoval motiv girlandy s mašlí. Jen jsem motiv orámovala látkami. Té kytičkové z Bellusu jsem měla málo, tak mám polštáře jen 2, další 4 jsou nedokončené. Vyzkoušela jsem si prošívání  v kontuře obrázku, hezky plasticky vystoupila mašle, girlanda i srdíčko.

These are from the last year. I found a nice cotton curtain a second-hand shop. There was cute girland motive, so I just framed it to made pillow cases. I hand quilted the garland, bow and heart.  Two pillows are finished, four more are still waiting...

A co vy, jak vypadají vaše vánoční poštářky?
And what about you? How do your Christmas pillows look like?

Žádné komentáře:

Okomentovat