pátek 19. října 2012

Moje pohlednice / My swap postcard


Tuto látkovou pohlednici jsem vyrobila pro svoji swap partnerku s nádherným jménem Doubravka. Nejdéle mi trvalo zanést dopis na poštu, ale snad už doputoval na místo. Schválně jsem si vybrala motiv kytičky, aby mohla krášlit celý rok a nejen o Vánocích. Jedná se o šití na papír, prošívala jsem ručně.
Musím se přiznat, že jsem i párala a přešívala. Původně jsem zkoušela jen našít jeden čtverec z rubu na druhý a otočit. V domění, že je to jednodušší než lemovat šikmým proužkem. No a záhada byla na světě - sešila jsem dva přesné čverce, otočila, prošila, změřila - a vyšel lichoběžník s rozdílem 1,2 cm! Je to  vidět i na fotce:


A ke všemu se to celé kroutilo. Vzala jsem řezák, boky odstřihla a pokorně přišila šikmý proužek. Přece jen nejsem pořádná švadlena, jen tak trochu fušuju do řemesla :). Pokud chcete vědět, jakou pohlednici jsem dostala já, článek zde. Dostala jsem podzimní od Jindry.

Yesterday I sent my "postcard" to a swap partner. I made paper-piercing tulip. First binding (the light on) was wrong and the sides didn´t make right angles. So I cut it off and made bias binding, the best for me (amateur  needlewoman).

2 komentáře:

  1. Tak z tulipánku bude mít Doubravka radost určitě a protože se mezi námi pohybuje asi jen jedna, tak mohu říct, že ona pěstuje krásné tulipány na své zahrádce a na jaře jsem od ní jednu kytici dostala a byla nádherná. POhlednice se ti moc povedla :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem se trefila! Snad už doputovala na místo, posílala jsem minulý čtvrtek.

      Vymazat