pondělí 3. prosince 2018

Mystery Good Fortune Part 2

Přes víkend jsem ušila několik dílků z 2. kroku mystery od Bonnie Hunter. Zatím jsem použila jen jednu modrou barvu, ale určitě jí nemám dost na celou deku, takže další scrapové dílky přibudou později. Dcera Zuzana už má letos 12 let a puberta s ní hodně mlátí, takže můžu být ráda, že ji ještě baví aranžovat dílky. Takto je spojila letos.

I´ve done few pieces from the second step of Bonnie´s mystery. I´ve used only one blue fabric so far, but I´m goging to make more scrapy HSTs. My daughter Zuzana is 12 and  she is in her puberty mood very often. So I should say that I´m happy that she has arranged the blocks for me as in previous mysteries: 

Hodně mi to připomíná nějaký "patriotic quilt", vlastně jsou to i naše národní barvy :). Jsem zvědavá, jak bude barevná kombinace dále pokračovat, má se přidávat i oranžová a zelená. Zde je odkaz na pondělní link up.

And as always, the result is great, it reminds me some USA patriotic quilts. There is an interesting fact  - my country, the Czech Republic, has also these colours in its flag, so this design is patriotic for me as well. You can also visit Monday´s link up

3 komentáře:

  1. Pěkná skládačka. Je vidět, že má Zuzka dobrou představivost.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vždycky mě překvapí. Já bych třeba nenechala ta volná místa, ale ona se prostě neuvažuje žádnými pravidly.

      Vymazat