pondělí 19. listopadu 2012

Vánoce za 5 týdnů / Cristmas in 5 weeks

Dnes několik fotek loňských háčkovaných dekorací. Nemám ráda umělé zelené girlandy, tak jsem zkusila něco podobného uháčkovat. Naaranžovala jsem ji na garnyž a ozdobila mašlí s baňkami.
A ještě věnec a stromek uháčkovaný z tenoučké příze Elian lucy (už se nevyrábí). Fotila jsem večer, takže barva trochu klame, má to být tmavě zelená.


 Věnec i kužel stromku jsem nafotila nenazdobené, aby jste měli představu,ž vypadají opravdu jako z jehličí. Základ věnce je samozřejmě polystyrenový kroužek a pod kuželem stromku se skrývá láhev vína :), jen špičku jsem vycpala vatelínem.

My green crochet decoration for Cristmas - the garland, the wreath and the little cone-tree. I really hate plastic trees and garlands! A little secret - inside the cone there is a bottle of wine.


1 komentář:

  1. no pááni.... toto by mě fakt nenapadlo háčkovat .... vypadá to nádherně!

    OdpovědětVymazat