středa 28. listopadu 2012

WIP Wednesday

Za minulý týden jsem toho moc nenašila, jen jsem dokončovala:
1.Vánoční deka Sentiments od mody - top dokončen!

Christmas quilt Sentiments by moda - top is finished!

2. Vánoční kolotoč - swap akce. vše hotovo, chystám se poslat zítra balíček.
Secret Christmas swap - finished, I´going to send the parcel tomorow.

3. Dětská deka pro chlapečka - původně jsem chtěla přidat jednu dvě řady, ale jaksi jsem nařezala víc čtverečků - takže deka nakynula a už není pro miminko, ale pro kluka. A z odstřižků mám ještě topík na polštářek.


Baby quilt for a boy. I cut more squares , so the top is bigger now a little big. And I have also a top for scrapy pillowcase.

No, nakonec jsem toho ušila docela dost, ale fakt bych ráda věděla, kdo to bude prošívat :)
I definetly did a big deal, but I really don´t know who will quilt it :) 

2 komentáře:

  1. Týý jo.... nejsi nějaká rychlá???

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ta vánoční deka je fakt božská..... a ty sotva začneš máš hotovo:-)))

    OdpovědětVymazat