čtvrtek 10. září 2020

Hexagonová recy kabelka

 Podobné kabelky jsem viděla na pinterestu a velmi jsem chtěla podobnou riflovou. Nejdříve jsem si nastříhala ze zbytků ronofixu všechny dílky, které jsem potom obšila stejně jako papírové nebo plastové šablony. Rozdíl je v tom, že tyto šablony tam zůstávají a zpevňují kabelku. Návod jsem sice nafotila v krocích, ale fotky jsou nenávratně ztracené ve starém počítači. Pokud se někdy manžel dostane k tomu, aby mi je obnovil, tak návod přidám, zatím tedy jen výsledná kabelka do ruky.


Největší oříšek byla podšívka. Nakonec jsem využila podšívku ze staré plesové taštičky. Na horním okraji jsem ji trochu nařasila a přišila řadu pětiúhelníků (hexagony s rovným spodním dílem). Zapínání zatím nemám, ale bude tam našívací magnetek. Snad je to z fotky dobře vidět. Pak už jen stačilo vložit ucha mezi vnější díl a vnitřní podšívku  a prošít



6 komentářů:

  1. Piękna torebka z heksagonów! Mam nadzieję, że uda się odzyskać zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpovědětVymazat
  2. Verko je bezva, to s ronofixem by me nenapadlo. Silas rukama nebo na stroji? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šila jsem ručně. Látku na hexagonové šablonky přišívám už léta bez propichování šablonky, jen dva stehy v každém rožku, kde s látka překládá. Tím mi odpadá párání.

      Vymazat
  3. Tak ta se vám povedla. Kdybych takovou kabelku viděla v obchodě, určitě bych si ji koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, už s ní chodím, je taková hodně hippie, ale hodí se ke každým riflím :)

      Vymazat