pátek 18. září 2020

Háčkovaná dečka pro miminko

Tuto přízi značky alize diva jsem původně kupovala na halenku pro sebe, ale výsledek se mi nelíbil. Tak následovalo párání a šanci dostala tato dečka. Bude se hodit, kamarádka čeká holčičku. Háčkovala jsem podle obrázku z internetu. Příze mění barvy, a tak každý čtverec vyšel trochu jinak, k sobě jsem je sháčkovala vždy hned po dokončení, ale snažila jsem se, aby nebyly podobné vedle sebe. Nakonec jsem ještě olemovala spojené čtverce dvěma opakováními vzorku.

Nevím, do jaké míry bude deka praktická, ale je docela měkká a rozhodně vypadá dobře :). Rozměry vyšly cca 80 cm x 100 cm. Na druhé fotce detail vzoru.


2 komentáře:

  1. Věrko je moc pěkná, já jsem teď ze stejné příze dodělala už druhou šálku pro vnučku a tu první nosila celou zimu. Určitě tu dečku maminka využije za rok v lětě na "letni" přikrytí. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat