pondělí 7. září 2020

Taštičky na projekty

 Nadávno mne zaujaly tašičky na háčkované nebo pletené projekty. Patřím také k těm, kdo mají rozpracováno více rukodělných projektů, takže myšlnka, že je vše potřebné pohromadě, mne nadchla. Kupované taštičky jsou pěkné, ale docela drahé - a já si přece dokážu ušít vlastní!

V zásobách jsem našla super látku s motivy šití, pletení i háčkování a šla jsem do toho. Taštičky jsou vypodšívkované s malou vnitřní kapsičkou. Mám tři velké tašky, rozměry cca 24 x 34 cm. Vleze se do nich třeba rozpletený svetřík i se sadou jehlic. Momentálně pletu hlavně svrchu dolů s rukávy na ponožkových jehlicích, takže se svetr nemusí nikde sešívat.

A ještě dvě malé taštičky, rozměry cca 22 x 18 cm. Ideální na háčkované drobnosti


A z proužku látky, co zbyl vznikly roušky. Poslední dobou je šiju vždycky, když mi trochu látky zbyde.



1 komentář:

  1. Jo jo, taštičky, taky je věčně šiju. A na háčkování mi taková větší chybí. Že by dnes večer? Na středu do vlaku. Ale takovou hezkou tématickou látku už nemám. J

    OdpovědětVymazat