pondělí 10. prosince 2018

Fialový svetr

Přízi na tento svetr jsem si nadělila loni k Vánocům, Po mnoha a mnoha letech pletení i háčkování jsem dala na svou kamarádku a začala kupovat jen kvalitní příze k přírodních materiálů. Toto byla Alpaca od Dropsu, krásná lilkově fialová.
Svetr jsem měla hotový už na jaře, ale až do podzimu trvalo, než jsem našila knoflíčky :). Sešívat díly jsem naštěstí nemusela, svetr se plete na kruhových jehlicích vcelku odshora. Pletla jsem podle návodu drops Sweet Olivia Cardigan, který je zdarma.  jen jsem si upravila spodní lem. Svetr je krásně teplý, myslím že na mé postavě vypadá i vcelku dobře, ale fotila jsem raději na zemi. Není to moc ostré, ale snad pro představu stačí.
 Příze jsem měla opravdu hodně, takže ke zbytku jsem připletla nějakou duhovou přízi (už od ní nemám lístek, tak ani netušm, jak se jmenovala) a vznikla čepice-zmrzlina a šátek. Tuhle čepici jsem právě viděla u kamarádky Evy. Pletete prostě ta, že v lícových řadách na začátku 1 oko spletete a na konci rozpletete. vznikne jakýsi rovnoběžník, ale po sešití krásná čepice se zakrouceným zmrzlinovým efektem.

2 komentáře:

  1. Věrko krásná čepice (svetřík taky, ale ta melírovaná čepice je prostě nej!) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jitko, přitom tu čepici jsem pletla úplně od oka, jen podle té kamarádčiny, jak jsem si to pamatovala. Je opravdu taková jiná, všem se líbí.

      Vymazat