čtvrtek 27. prosince 2018

Mystery Good Fortune part 5

Přišel čas pátého dílku Mystery Bonnie Hunter. Tento bloček mi svými rozměry zcela zamotal hlavu. Dílky jsou vždy v zrcadlové verzi a je opravdu hodně těžké představit si, jak bude vypadat celkový návrh.
Vypadají takto:

Here is the fifth part of Bonnie Hunter´s Mystery. This time the size suprised me. And these blocks are in the mirror version. It´s very hard to imagine the final desigh of the quilt.
So these are my blocks. 
Při skládání jsem se snažila navrhnout dva alternativní bloky, které se budou střídat. Ten levý se mi líbí o trošku víc. při různých rozměrech bločků je těžké představit si velikost bloku po sešití a počítat se mi to nechce :). I když šiji v palcích a to se počítá přece jen lépe než centimentry.

While playing with the blocks I tried to design two alternating blocks, but the size is to differnt and I don´t like maths :).
Zuzka si jen tak hrála a poskládala mandalu. Ten prostředek se mi líbí moc. Je to vlastně ze stejných dílků jako prostředek mého levého bloku, ale takto poskládané to vytvoří hvězdu.

My daughter didn´t bother the size and she has made this beautiful mandala. I do love the center, actually it´s the similat to the center of my left block, but the setting is different. It makes the friendship star, isn´t it nice? That´s why I like playing with the mystery blocks. Same blocks, same colours, so many possibilities.
A nezapomeňte se mrknout i na link up.

Don´t forget to visit the link-up.

10 komentářů:

  1. Every year I enjoy seeing how your daughter arranges the mystery units. The pinwheels in your first arrangement are a good idea for those small triangles. But it is a real mystery how Bonnie will put all these different sized pieces together!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to úžasný! Nechápu tvůj šicí elán! Jsem zvědavá, jak to dopadne! Rozhodně se ale letos nenechám uvrhnout do depresí..., kvůli tvým výkonům :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, právěže mám pocit, že nic nestíhám a vůbec nešiji :)

      Vymazat
  3. Bonnie Hunter has nebver been as mysteious as this year, I think. Great blocks you've made.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, jsem zvědavá a těším se. Kdy už bude topík hotov, Věrko ?? :-D.
    Říkám si, že bych se někdy mohla utrhnout ze řetězu (nebo od dřezu?) a do něčeho takového jít!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec si netroufám odhadnout, kdy bude hotovo. Loni touto dobou už Bonnie odtajnila všechny kroky, ale letos je to pořád záhadnější a záhadnější. Taky jsem se rozhodla přidat více neutrálních látek, aby to bylo pestřejší.

      Vymazat