čtvrtek 13. prosince 2018

Good Fortune Mystery Part 3

Ve třetím kroku mystery Bonnie Hunter se šily dva různé dílky - obdélník s odšitými rohy a půlené čtverce. Já šila tak, že čtverce vznikly jako bonus, nemusela jsem stříhat žádné dílky extra.
In the third step there was two different blocks. I used the Bonus Buddy method to sew them.

 Jsem moc zvědavá,  jak je Bonnie do deky zakomponuje, protože tyto bonusové dílky mají menší rozměr. Při skládání už ušitých dílků mne napadlo, že by z nich šly větrníky, které se orámují, aby šly kombinovat s ostatními dílky. Třeba takto.
I´m very curious about the setting, because these blocks are differnt size and  HSTs are smaller than the others. So while I was playing with all the blocks, an interesting idea came - how about the pinwheels, which can be lined around to match the size. So this is is:

Zuzka zkusila složit něco úplně jiného, různé rozměry nebrala v potaz.
My daugter didn´t care about the different sizes:

Zde můžete nakouknout, jak si s třetím krokem poradily ostatní švadlenky.
Here is the link-up.

6 komentářů:

  1. Věro, moc se mi líbí návrhy Tvé i Zuzanky. Jsem zvědavá, co pro nás vymyslí Bonnie. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké skládačky. Ta Tvoje se mi líbí trošičku víc. Ale Zuzce to neříkej. Já jsem před odjezdem stihla jen vyzkoušet rozměry, taky šiju podle doporučení Bonnie. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tentokrát ta moje líbí víc, ale je hodně tradiční, ve výsledku to bude určitě zajímavější

      Vymazat
  3. Super barvičky, obvzláště ta zelená se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ta zelená je můj poslední úlovek ze slev v Ardeku v Brně, mám pocit, že to byla nějaká vánoční, ale bude se blbě kombinovat s ostatními zelenými, uvidíme.

      Vymazat