středa 19. prosince 2018

Mystery Good Fortune Part 4

Zatím stíhám šít mystery podle plánu, i když nemám plný počet bločků. Ve čtvrtém kroku jsme měly šít bločky ze zbytkových proužků oranžové barvy. Nejdřív jsem je chtěla udělat jen z jedné látky, ev. ze dvou, ale nakonec jsem zjistila, že mám víc oranžových, než jsem si myslela. některé jsou více do hořčicova či do hněda, ale ve výsledku to myslím vypadá dobře.

I am followint the time schedule, alhough I haven´t got all the blocks, bud enough to play with. The fourth step was about the orange stripy rectangles. I could find some orange fabrics, more mustard- brown, but I like it.

Here you can see my design, my blog friend Jitka design and finaly my daughter´s design.

Už mám dost bločků na hraní, takto jsem je složila já:
Moc se mi líbila i skládačka, kterou vymyslela Jitka, takto vypadá její návrh z mých bločků:
A na závěr ještě skládačka Zuzky:

Nezapoměňte se mrknout i na link - up.
Don´t forget to visit link-up

3 komentáře: